donderdag 30 oktober 2014

Feedback

Voor dit blog gelden een aantal criteria. Éen daarvan is het feedback geven op en ontvangen van (en evt. verwerken van) medestudenten. Dat heb ik als volgt gedaan:

Beeldende Vorming:

Ik heb samen met Laurie Kist feedback gegeven op de Jugendstil posters van Gerben Bakker en Jacco Heijblom. Ik ga er van uit dat ze er wat mee hebben gedaan en dat het terug te vinden is op hun blogs. Ook hebben zij ons feedback gegeven op onze Jugendstil posters. Die is bij mij hier terug te vinden. De feedback heb ik verwerkt in mijn reflectieformulier.

Drama:

Ik heb feedback gegeven op ons eigen product (de instructiefilm dans). Deze feedback is terug te vinden onder het label drama. Hier is ook de feedback op een andere film terug te vinden in de vorm van een schema. Ons groepje heeft feedback gekregen van Robin Waninge en Eline Meerbeek.

Muziek:

Ik heb de luisteropdracht van Laurie Kist feedback gegeven. Dat heeft zij verwerkt in haar blog. Haar feedback op mijn luisteropdracht en mijn verwerking daarvan zijn terug te vinden in mijn eigen luisteropdracht.